fredag 27 november 2009

Fadderbarn i Nepal och Kambodja

Då har jag skrivit två långa brev till våra fadderbarn och skickat med små nyckelringar med norska flaggan på. Inte så himla kul eller kreativt kanske, men de rekommanderar inte att man skickar med saker i breven. Det på grund av att de blir "borta" i tullen, tråkigt att sådant skall ske.

Förmodligen kommer vi sätta in extra pengar till kidsen nu till jul.  Jag har fått ett nytt fadderbarn i Kambodja eftersom mitt förra barn flyttade ut ur SOS childrens Village med sina syskon, de bor nu hos några släktingar.
Mitt nya fadderbarn kom til SOS children village i somras, han har inte varit där så länge. Han heter Seyla, vilket jag tyckte var ett jätte fint namn. Jag skrev och frågade om det betyder någonting.

Bli fadder här


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...