torsdag 10 september 2009

Liza Marklunds sista böcker blir film - Jag längtar tills jag får se en dramatisering av Nobelstestamente

*Hurra* Liza Marklunds böcker kommer att bli film. Två av hennes böcker är redan filmatiserade.
Men nu kommer alltså 6 böcker till att komma på vita duken. Det här ser jag fram till =)
Läs mer på Expressen.
Det kommer att vara en ny person som får huvudrollen som Annika Bengtsson, det tycker jag blir lite spännande att se vem som får. Vi är många miljoner läsare över hela världen som har en uppfattning om hur just huvudkaraktären ser ut. Jag har mest tro på Nobelstestament det tror jag blir en riktig höjdare på film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...