torsdag 10 september 2009

Lyxfällan - Grannfejden

Det är ganska knasig underhållning på TV3 på kvällarna.
Lyxfällan kl. 21.00 - folk som har shopping problem och överskrider sina gränser på kreditkoreten.
Så har vi Grannfejden kl. 22.00 ATT vuxna människor kan bete sig så mot varandra, är i alla fall över mitt förstånd. Men lite kul med Aschberg som programledare, han sätter de värsta på plats.

Jag sitter hemma i soffan nu, har varit ute och sprungit en liten tur.
Det märks att det är höst i luften.
Bara 14 dagar kvar till Take Off....wee..jag kan inte sova som vanligt ;)

I morgon har jag två intervjuer till på jobbet. Hade två i går också.
Jag tycker om alla ;) Men vi kan inte anställa allihopa så klart.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...