tisdag 25 augusti 2009

Har Hultan kommit in i andra andningen?

-->Hultsfredsfestivalen 2007
Kanske de hittar tillbaka, till hur det var när de startade upp festivalen.
Trots att de ungdomarna som startade upp Hultsfredsfestivalen idag har blivit äldre, kan kanske en ny grupp eldsjälar hitta sin väg in i Rockparty och festivalen.
Enligt Aftonbladet ser det kanske inte så mörkt ut som jag först fick för mig.
Undrar just hur det går för Metropol, Skrikhult och hela Rockcity. Hur är atmosfären där inne?
Enligt Kira Berg finns det de i komunen som kan tänkas att köpa hela fastigheten, Rockcity.

Den som lever får se...
Förhoppningsvis kan jag åka till festivalen nästa år och se att allt har gått bra och att den har fått tillbaka en positiv energi och styrka =)

3 kommentarer:

  1. En liten silverpaljettklänning är bättre än ingenting...

    SvaraRadera
  2. ahh, saknar dig. och den dära halsflussfestivalen lite också. nu ska jag ut och göra stan. Kram :)

    SvaraRadera

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...