tisdag 28 juli 2009

Sponsor

De här fick vi idag * glad*

Peagsus 25+ är en ganska lätt Nike+ sko, men heel-to-toe airbags gör att det känns som att det är en hel del mellan dig och backen.
tack vare forefoot-airbag böjer du inte främre delen av foten allt för mycket.
Några försökskaniner tyckte att snörningen kan klämma lite på översidan av foten.
de speciella sulorna gör att du får extra stöd och dämpning, ett extra poäng eftersom de flesta sulor bara gör att det blir mjukare att gå på.

Vi får se hur de fungerar, mitt andra par Nike+ skor sitter perfekt nu och jag har aldrig fått skavsår av dem heller trots att jag nu har sprungit över 40 mil med dem =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...