torsdag 28 maj 2009

Sovmorgon - Sista dagen

God morgon....
Jag har varit uppe sedan 9 men tjejerna har precis vaknat så jag passar på att skriva ett litet blogg inlägg.
I går kväll var vi på Sir Lancelot, medeltids restaurangen. Det var en upplevelse. Magdans, riddare och jycklare underhöll oss hela middagen. Maten var ett gigantiskt fat fullt med kött, grönsaker och frukt som vi fick äta med händerna. Desvärre var batterierna i kameran slut när jag skulle ta kort på maten =( typiskt.

Efter Sir Lancelot gick vi vidare till Moulin Rouge. Här träffade vi på två lärare som var i budapest med en skolklass, de kom ifrån Stange. Moulin Rouge var en stor lokal och hade många fina detaljer precis som i filmen så det var lite roligt, men det var så fruktansvärt varmt där inne så vi gick vidare...
Hamnade till slut på en studentkrog där det var billig öl och trevliga människor. Träffade folk ifrån världens alla hörn =) Fick träna på engelska, det var värre med franskan.

Jag ska försöka få tag i någons kamera och se om jag kan lägga upp några bilder i från går dagen lite senare. Sista dagen idag, har inte helt bestämt vad vi ska hitta på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...