onsdag 27 maj 2009

Gerbeaud huset med mera...





På Vörörmartytorget ligger Gerbeaud huset på bild nr.1 .
Här åt vi lunch idag, det var ganska dyrt i Ungerska mått men gott =) Gulashsoppa blev det idag. Gerbeaud byggdes år 1860 och har en lång historia bakom sig.

Runt Vörörmartyr finns det en mängs olika affärer, jag fick med mig en till bikini och lite choklad.
Det har inte blivit så mycket buisness för min del även fast det finns hur mycket som helst att köpa. Bild nr. 3 är hotellet vi bor på sett ifrån andra sidan vägen =)) Och på sista bilden póserar Marthe i Världens vackraste Mc Donalds =) som ligger vid västra stationen.

Nu ska vi ta en powernap innan det blir att göra sig i ordning och åka till Sir Lancelot restaurangen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...