lördag 23 maj 2009

Jotunheimsvegen - Haugseter









I morse bestämde jag mig för att gå en bit på Jotunheimsvegen, det blev lite längre än lite..
Hela vägen in till Haugseter 12 km + halva vägen tillbaka blir 2 mil tillsammans *PHU*
Det var inte helt meningen!
Men det var en jätte fin tur och halva vägen fick jag och Eric sällskap avMimmi och Dennis.
Vi mötte Sverre Helle som var smart nog att ta med gummistövlar och cykel ;)

Väl framme på  Haugseter fick vi kaffe och kaka av Björn. Han blev lite förvånad att vi kom till fots. Vi hade aldrig tagit oss in hela vägen med bil, inte ens med Netamobilen II.
3 timmar tog det att gå in och Ole höll på att ploga den sista snön ifrån vägen när vi gick tillbaka.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...