God morgon


Solen skiner och fåglarna kvittrar, men jag kan inte skryta med att det är grönt ute...

Inte än iallafall.
I morgon bär det av till Oslo och måndag Budapest *tjohoo*

I går kväll bakade jag muffins och hälsade på Stine och den nya valpen =)
Mathilde har börjat springa runt lite stadigare också.

I dag har jag planer om att ta mig ut igen i friska luften, ska bara en sväng till the Office först=)
Eric ligger ute i solen och är nog klar som ett ägg för en liten tur i den norska fjellheimen ;)


posted under |

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Gadgeten innehöll ett fel

Beitostølen just nu

Translate my blogg

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

Besökare