tisdag 26 augusti 2008

Galna kor...


Jag har precis kommit hem efter en lång och händelserik cykeltur. Eric och Tyra har tagit plats i solstolarna och väntar på varmare tider. När jag cyklade på en grusväg söder om Beitostölen träffade jag på två, skit stora, hundhatande kor. HJÄLP! Eric som är mannen i förhållandet kastade sig i diket. Han sitter fast i springern, som sitter fast i cykeln som jag i min tur sitter på. Lite av en domino effekt uppstår... Tack och lov kom en bil med en tant så att jag och Eric kunde smita undan. Vi kom till slut ut på riksvägen.(ca. 2 km från Beitostølen). Här upptäcker jag att Eric är jätte rädd för alla bilar som kör om oss. Säkert meen efter bilolyckan, stackarn. Efter många om och men och långtradare är vi äntligen hemma. *phu*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...