torsdag 24 juli 2008

Glassdag?

Hola!
Det borde införas en glassdag, på samma sätt som vi har Bulldag och Våffeldagen.
Idag är en perfekt dag för glass. ( jag tycker iof. att alla dagar är en bra dag för glass)
Kanske man kunde ha en Sorbèdag, Glasstårtadag, Isglassdag, BigPack dag osv...

Jag e på ;)

Solen steker idag och här sitter jag och knappar på datorn.
I går kväll fixade min mor å far trädgården. Eller, ja....Pappa gick lös på allt som växte med en stor röjsåg. Nu har jag ingen djungel kvar =(( *to bad* Vilket innebär ( som pappa påpekade) att jag måste plocka upp all hundbajs och kratta bort allt gräs.
Hoppas att hustomtarna uppskattar det!

Den här bilden är tagen i april, himla praktiskt med snö IBLAND ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...