måndag 23 juni 2008

Tillbaka på Jobb igen

I morse när jag gick på jobb blev det inte de nya fina convers skorna.
Det blev rosa fina gummistövlar, det regnade!
Inte fy skam det heller. Kanske jag skule börja modeblogga HAHA...konkurera ut Blondinbella och Kenzas bloggar. Det vore nått kanske *fniss* Eller inte...

Iallafall är jag på jobb, skönt att vara i arbete igen.
Eric har jag fått tillbaka, men han ligger bara och sover før tillfället, inte så mycket sällskap i han inte.
I morgon är det Afterski tema på Svingen, Wiggo var ledig på onsdag!

-Just D, Nya vinterkatalogen har kommit.
Det finns bild på Sebben och Linda i den *strålande*
De två knäcker lite extra som fotomodeller när det är på semester hehe...
( fast jag har inte berättat det för dem, får se om de läser bloggen ;) )

En glad nyhet, jag har ju inte någon bil.
Det innebär i sin tur att jag måste åka till Årjäng snart, och hämta min bil.
Två flugor i en smäll om jag kan hämta bilen när det är Arvikafestivalen *tralla- la *

Kortet är taget i Lavvon på Hultsfredsfestivalen 2007

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...