lördag 21 juni 2008

Sista måltiden



Desert Chokladtriologi

-Ja, i går kväll åt vi på en restaurang som hotellet rekomenderade.
Det var god mat, men lite lite....;)
Jag åt Lamm grillat på spett, Stefan åt Tornedou med skaldjur haha.
Det var riktigt Midsommarvarmt som det ska vara ;) se bara på bilden.....

Idag åker jag hem, ska faktiskt hela vägen hem till Årjäng.
Pappas bil som jag har nu måste in på verkstaden i Arvika, vilket innebär att det är dit jag ska köra när jag har tagit flygbussen till Gjövik:
Kommer nog vara i Årjäng ganska sent i natt och på söndag åker vi till Beitostölen.
Får träffa Eric *tjihoo*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...