måndag 16 juni 2008

Indiana Jones och ...









jakten på kristallhuvudet...eller nått!
Det hette filmen vi såg på Visbys bio i går kväll.
Den var sådär, godkänd men inget jag kommer se igen.
Hela dagen spenderade vi i Visby, gick överallt bland alla smala gränder och cafèer. Mamma frågade häromdagen om rosorna blommade. Jag förstår nu varför hon frågade. Det var rosor i alla former och färger precis överallt.

Som tur var, var alla affärer stängda och jag hade inga pengar iallafall ;)
Solen sken och det var en toppen dag, men ganska mycket vind.
Walter fick smaka lite glass på Glassmagasinet, över 100 sorter glass. Sveriges största glass bar, inte illa. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...