måndag 9 juni 2008

Fotbollsfest och Bankrån


I morgon spelar Sverige emot Grekland.
Jag hoppas att Zlatan är skadefri och att Henke jobbar på som vanligt.
Pappa kommer hit och vi skall grilla Flintastek *mumma* Bårdi jobbar på Svingen och lovade att han skulle visa matchen.

I går kväll var jag, wiggo och Eric en sväng uppe hos Tor Håvard och Heidi. Jag har gjort en fotobok av några bilder ifrån Spanien resan, det blev riktigt bra. Beställde den på Japanfoto
Efteråt gick vi på Peppes tillsammans med en hög med folk;) Trevligt. Vi avrundade kvällen på Svingen. Det börjar bli lite kallare ute nu, tusan också...
Idag har vi Rafting och i morgon ett stort arrangement på 100 personer, hoppas bara att det inte blir ösregn och massa vind.

Jag lyssnar på P3, de berättade precis att en bank har blivit rånad i Årjäng. Förmodligen den banken som ligger på "lilla torget" den ligger helt i skymundan. Men jag är inte säker skall kolla runt lite om jag hittar vilken bank det var. Stackars bankfolket som jobbar där..=(

So long...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...