måndag 9 juni 2008

Bankrån Hemma i Årjäng














Vad hemskt!


-De har rånat en bank i Årjäng.
Rånarna använde automatvapen och hotade en 2 barns mamma.
Jag undrar om jag känner de
som blev hotade =/ ?
Tror jag måste ringa hem till Mamma och kolla så att hon inte var i centrum.

Nordeas bankkontor hemma i Årjäng utsattes för ett väpnat rån strax innan klockan nio idag på morgonen
Det är fyra banditer som ska ha avlossat automatvapen inne i banken.
En civil polisbil som följde efter rånarna har blivit beskjuten, men som tur var så blev ingen skadad. Skit läskit.

Pratade med mamma i telefon hon hade tänkt att gå upp till banken i morse och ta ut pengar, men ombestämde sig....*phuu*
Pappa satt i möte men jag ringde å skvallrade till han också. De letar fortfarande efter rånarna, det är fullt uppbåd med ca 50 poliser och helikopter.
Polisen tror att de är kvar i västvärmland

En speciell tipstelefon har inrättats dit allmänheten kan ringa.
Numret är 054-13 50 01.

Snakkes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...