Bankrån Hemma i Årjäng














Vad hemskt!


-De har rånat en bank i Årjäng.
Rånarna använde automatvapen och hotade en 2 barns mamma.
Jag undrar om jag känner de
som blev hotade =/ ?
Tror jag måste ringa hem till Mamma och kolla så att hon inte var i centrum.

Nordeas bankkontor hemma i Årjäng utsattes för ett väpnat rån strax innan klockan nio idag på morgonen
Det är fyra banditer som ska ha avlossat automatvapen inne i banken.
En civil polisbil som följde efter rånarna har blivit beskjuten, men som tur var så blev ingen skadad. Skit läskit.

Pratade med mamma i telefon hon hade tänkt att gå upp till banken i morse och ta ut pengar, men ombestämde sig....*phuu*
Pappa satt i möte men jag ringde å skvallrade till han också. De letar fortfarande efter rånarna, det är fullt uppbåd med ca 50 poliser och helikopter.
Polisen tror att de är kvar i västvärmland

En speciell tipstelefon har inrättats dit allmänheten kan ringa.
Numret är 054-13 50 01.

Snakkes!

posted under |

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Gadgeten innehöll ett fel

Beitostølen just nu

Translate my blogg

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

Besökare