lördag 21 augusti 2021

Besök


Petter har äntligen kommit på besök. Corona har satt stopp för besök i två år nu. 
Han är fullvaccinerad och vi fick spruta nr två i onsdags. Hurra! Världen öppnar upp lite!
Förra söndagen åkte jag och Petter med Bill på en liten road trip. Första stopp Vågå, där vi jagade lite stolpar på stolpjakt. På väg till Lom fick jag se att de sålde självplockade hallon! Var bara tvungen att stoppa.

Bill var inte överlycklig av att sitta i bilen och vänta. Men jag och Petter plockade 2,5 kg hallon på 20 minuter. Såååå goda!

Här vägde man och betalade

Vi körde vidare till Lom. Könt för sitt bageri och stavkyrka. Bill var inte välkommen in i kyrkan.

Så vi gick bara runt den!

Nästa dag följde Wiggo med oss upp på Bitihorn. Det är inte någo enkel vandring upp i från sydsidan. Det är brattt och lite klättring får man göra.

Bill hade koll på alla fåglar hela vägen upp

På toppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...