tisdag 29 januari 2019

Ledig tirsdag

Hurra! Sol och  -17 på min lediga dag. Pappa fyller år idag också. Vi får fira i kväll då han och Wiggo och Åge åkte iväg på isfiske i morse. Jag och Bellman har precis varit ute på en löprunda. Det tog ca 3 minuter så gick bältet sönder, 1 minut senare började själva kopplet att gå i upplösning. Jag tror inte att plasten håller när det är 20 minus ute... det var bara att springa hem igen och byta.

Utsikt mot Slettefjell

Mina snowcross har världens bästa grepp, det är inga problem att springa nedför. Och inte ens med en galen Hamilton som drar åt alla håll och kanter.



Grisen

Min iPhone tar så här fina bilder, behövs inga filter




Det är självklart harspår överallt !!! Lite extra magträning för mig när vi drar åt olika håll. Det är då jag/ vi drar sönder alla midjebälten,selar och linor tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...