lördag 20 januari 2018

New Years Celebration in Florida

Vårt hus i Orlando med den varma poolen som var kall

Då har jag äntligen fått fram bilderna jag tog med min kamera och inte mobiltelefonen.
Här kommer då några bilder från Nyårsfirandet i Orlando med omnejd. Det var ganska härligt att bada i havet och relaxa på stranden på nyårsafton.

Madeira Beach en trevlig liten strandpromenad och slow life livin´

välklädda på stranden


pip-pip

Trion

Wiggo fixar middag


Happy New Year

Nästan hela gänget samlat, Meghan och B fattas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...