söndag 3 december 2017

Äntligen

Äntligen har jag fått en app som fungerar att blogga ifrån. 
Vi har passat Fryd i över en vecka och hon kommet att stanna hos oss minst två veckor till. Det är en trevlig hund. Hon följer med på allt och gör inte mycket väsen av sig men hon är inte stormförtjust i hundgården. 
I dag fick hon följa med på min träningsrunda. Vi hade en fin tur i -2 och sol. Fast det blåser en hel del.
Första advent i dag. Jag har laddat med årets Blossa glögg och nykokta chokladkarameller. Funderar på att baka en mjuk pepparkaka också. Till kvällsfikat framför Farmen


Fryd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...