fredag 2 juni 2017

Virtual Running Shorts by RunDisney

Avklarade min första virtual running tävling i går. Den första av 3 som jag har anmält mig till den här sommaren. 
Tema för årets Disney utmaning är Pluto. Överskottet går till ett hundhem i Orlando. De vill uppmana folk att ta med sina hundar på träning.

Du anmäler dig online på runDisney.com
Utmaningen är att springa 5km i Juni,juli och augusti. När du har sprungit laddar du upp din tid och får ett diplom. 
I slutändan får du också de här fina medaljerna. Den 4e medaljen får du bara om du anmäler dig till alla tre deltävlingarna.
Nu har iallafall jag och Bellman klarar av den första. Det var ganska hårda 5km och tiden blev urusel 29min 13s. Jag vill skylla på att jag valde en terräng stig med mycket uppför. Men vi får se nästa månad om jag/vi klarar att förbättra tiden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...