torsdag 16 mars 2017

Damenes aften...

Jag fick ett mail för ett par veckor sedan. Min bank här i Norge Sparbank1 bjöd in mig och mina vänninor till sushi kurs. Det lät gott och roligt. Räknade med att det var en liten baksida med det hela. De skulle samtidigt presentera Odins pensionssparande och sparande generellt. Lät inte lika kul som sushikurs.
Men jag fick med mig Annette,Elin och Naja. Vi tänkte att det nog skulle vara ca 20 stycken men det kom 60 stycken.

Banktanterna bjöd in till en helkväll på Valdres folkmuseum. Vi fick rulla sushi och lära oss lite knep vi kunde ta med hem. Alla fick också ett förkläde,sushimatta och ett fint pannband från Dæhli. Kaffe och godis blev serverer när presentationen drog i gång. Och tänka sig, den var inte alls tråkig. Tvärtom intressant och lärorik, vi pratade hela vägen hem i bilen om ekonomi och sparande.


När det närmade sig slutet av kvällen lottade de ut fina priser, sushi-kit, bluetooth högtalare och ett gåvokort på Kr3000 aktiesparande. Tänka sig att jagdrog  hem högvinsten! Galet, så i morgon blir det ett möte med banken!
#hurbrasomhelst
Tack till Annette för bilderna och banken för en grym kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...