måndag 9 januari 2017

Leka

L
Efter jobbet är det Bellmantid. Idag tränade vi att inte sticka ut när porten står öppen. Det gick över förväntan.
Sedan gick vi en lång tur. Behaglig temperatur och lite snö är egentligen ganska gott. 
En av våra grannar försvann lilla julafton. De har gått skallgång, sökt med hundar och polis men inte hittat honom än. Jag är lite rädd att han sal dyka upp när jag är ute å går med hundarna. Det vore lite läskigt. Man vet ju inte vad hundarna hittar när de springer runt i lång lina. Uhh...
Men jag hoppas för allt i världen att han dyker upp snart. Det är trist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...