torsdag 3 november 2016

Basilusker

De senaste veckorna har jag kommit in i riktigt bra rutiner med tanke på träningen. Jag följer ett träningsprogram med Nike running Club. Löpning tre dagar i veckan, långlöpning,intervaller och kortare träningspass. Varje tisdag går jag också på Yoga, det är gott att få sträcka ut ömma muskler och lära sig olika  andningstekniker jag kan använda i löpningen.
I går kväll började dock halsen att göra ont och jag kände hur hela kroppen stelnade till. I morse när jag vaknade hade jag svårt att prata och började att hosta lite.
Utsatte att åka till jobbet en timme, tog god tid på mig, kokade te och försökte proppa i mig C vitaminer (svärmor har varit här med en laddning med fruk, vi tackar för det).
Hoppas, hoppas att det inte blir något mer av de här förkylnignssymtomerna...Jag har inte tid...
Det är nedräkning till Curacao nu, 25 dagar kvar till tävlingen! KLM  Curacao Marathon

1 kommentar:

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...