söndag 10 juli 2016

Två dagars semester i Rosten

Jag och Sofie packade bilen, stuvade in alla hundar och åkte mot Ottadalen efter jobbet i går. Väl framme på hyttan fick vi en varm mottagelse med kaffe och kaffebröd av Eli och Rolf.
Vi installerade oss och tog en tur med hundarna här i området. Senare på kvällen lyssnade vi på radio och åt mat. 
I morse begav vi oss till Brekkseter, ett jättefint fjällhotell. Vi tog det som utgångspunkt när vi gick till Smykesjöen.
Hundarna älskade det, fantastiska stigar att gå på och vilka färger! Fjället är otroligt frodigt och vackert just nu.
Lugn och ro på hyttetur
Tema HELG
Havrepannkakor till frukost
Ut på tur
Jag tog med "fin" kameran. Det blir fler bilder i från turen när jag kommer hem och får laddat upp dem
Fikapausen vid Smykesjöen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...