fredag 1 juli 2016

Hipp Hurra för Eric

... som fyller 11 år i dag.
Eric låg och snarkade i sängen när jag gick upp i morse, valpen gjorde det samma i sin bur.
Jag släpte uu Bellman och då kom Eric också. Daggen hade täckt hela trädgården under natten men nu var solen uppe. Eric ville först inte bli blöt på tassarna men hoppade upp i trädgårdsstolen efter en stund. Bellman sprang runt och lekte med sin tyghare och Eric såg trött på.
Det blev dags för frukost för Bellman och Eric vägrade att lämna sin plats bredvid bilen, det var bara att öppna så han kunde hoppa in.
Här är några bilder i från åren som gått...
Anki, Jag och Eric på övernattningstur i Långråk

Jakt på Sørøya

Stort kalas på gamla Huntonhytta ca 2008?

Efter att Eric blev påkörd och opererad

Fisketur på Øyangen 2013

Tur in till vattenfallet i Kalvedalen 2014

Eric och Pi på jobbet

På Jobb :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...