onsdag 18 maj 2016

Sängliggande på semestern

Drog med mig ett paket näsdukar och en handfull hundgodis i morse. Har legat inne sedan jag kom tillbaka från Stockholm, snuva, ont i halsen, hosta och huvudvärk. Fullt paket!
Pappa och Wiggo åkte till skogen för att köra timmer och jag tog med hundarna till skogen.
Jag hade stora planer för veckan men har endast plöjt igjenom Marvels serier på Netflix. Förstår inte att jag lyckades dra på mig en förkylning till efter de jag hade i vinter.
På fredag är det begravning och eter det åker vi upp till fjällen igen. Men tillbaka till Svedala i Juni.
I kväll ska jag i väg och se på en bil, får se hur det går. 
Det här måste vara världens bästa efterrätt #missBehaveBar i Stockholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...