tisdag 28 juli 2015

The 24h London experience

Lämnade Beitostølen och Trollrock lördag morgon. På Gardemoen blev det lunch på O'Learys innan ombordstigning. Jag har svårt att godta att man plötsligt kan ha telefonen på Flighmode utan att fysiskt stänga av hela under take off och landning. Tanken på att du kan föra ett telefonsamtal genom skype eller facetime när du flyger är också något jag inte helt har vant mig till.
Väl framme i London blev det en liten tågresa i från Gatwick in till central London. Solen sken och det myllrade av folk, överallt. Kontrasternas helg.

Mercedes dekorerad med "diamanter". Det syns dåligt på bilden men hela karossen är täckt av små, små pärlor. Inte så konstigt att de inte har råd till att ställa den i ett garage?
Jag fick ett fantastisk rum, med ipad där du kunde styra ljud,ljus och room service.
I taket hängde den här fina lampan.
Soho lite senare på lördag kväll

A cup of tea, a rainy day in London


Uri Geller ligger i lä
Drottningen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...