torsdag 4 juni 2015

Rondane v.s Jotunheimen

Söndag eftermiddag ska vi ut på äventyr. Eric ska också följa med. Ca en timmes körning i från Otta ligger Spidsbergseter Resort. Jag hade aldrig hört om det tills jag nu fick en inbjudan att komma dit.
Det ska bli spännande. En annan inbjudan jag har fått är till nyöppning av Haugseter Fjellstue. Det blir intressant att se vad de nya värdarna vill presentera och göra. Alltid lite speciellt med Haugseter eftersom jag jobbad där i flera år.
Sofie kommer också att komma på besök. Efter ett halvår med praktik i New Zealand räknar jag med att hon har mycket att berätta.

Info: Spidsbergseter Resort Haugseter Fjellstue
Planlägger en ridtur i Juni också

Fjället väntar

Sofie är på väg "hem"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...