Bloggarkiv

Leta i den här bloggen

fredag 22 augusti 2014

Kantarelljakt hemma i Värmland

Har du sett Herr Kantarell?
Herr Kantarell visar mig sina hemliga platser i skogen. Eric var inte så glad för att gå i koppel. Men i morgon blir det hans tur.
Säcken full av gull'
Fina är de juh...
Tränade skogstraktor körning! Inte det lättaste minsann. Vi körde ganska långt och i en minst sagt kuperad terräng, jag var dysvett när vi kom fram. Värre än att springa maraton haha

Svampen får torka och sen blir det att rensa och förvälla härligheterna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Fisksäsongen är i gåg

​Jag och pappa lämnade hundarna hemma. Åkte ut några timmar på Øyangen. Det var en bra besult då vi slog vårt eget rekord i att dra upp örin...