Det är mitten av augusti och Facebook bombarderas med hjortron och svampbilder. Själv har jag varken plockat blåbär eller planterat ljung vid stugknuten. Tiden flyger i väg. I helgen sprang jag en lång tur in till Olevann, 14km t/r. Träden hade börjat bli gula, när hände det?
Eric tyckte att det var en frisk höstbris och såg längtande på skogen vi passerade. Inte länge kvar nu grabben...
 |
| Fjällbjörk |
 |
| Eric på väg in mot Olevann |
 |
I helgen var det skateboard tävling i centrum. Pi satte upp sin slackline och självaste chefen tog utmaningen. |
 |
| Innan helgen hann vi med en liten fisketur, men det var ingen fisk att hämta den här gången |
 |
| Bakade frukostbröd, efter tre dagar kan jag använda dem som baseball bollar =( |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning