söndag 5 januari 2014

No rest for the wicked...

Nu har jag inte bloggat på evigheter. Vet inte om jag kan skylla på att jag inte har haft tid, det tar ju bara ett par minuter. Men jag har bara varit ledigt 2 dag av 53 dagar och att sitta framför datorn när jag kommer hem på eftermiddagen är inte så lockande....
Här kommer i allfall ett par bilder ifrån de senaste veckorna. Tusen tack till alla som hälsat på i jul och över nyår. Mamma, Pappa, Alex,Sofie,Al KRAM till er. Ni gör dagarna lite lättare =)

Karla och Eric på julafton

Riktig julstämning   

Fern, jag och Sofie på kvällsåkning i backen
Det slutar inte att snöa, Eric koja har försvunnit

En av de fantastiska julklapparna var de här Snowcross skorna.
Nyårsafton. Beitostlen Resort sparade inte på krutet när det var dags för fyrverkeriet. Det var  magiskt!
Vi åt och spenderade kvällen på BeitoYsteri tillsammans med alla vänner och kollegor =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...