måndag 25 november 2013

Beitosprint helgen

I år var jag inte och såg på Beitosprinten nere på stadion. Fick sitta på kontoret och följa med via datorn istället.
 I centrum hade vi satt upp Lavvon och gjort i ordning ett par aktiviteter för barnen. Lavvon blåste ner lite senare på dagen på grund av de kraftiga vindarna. Typiskt! Liften är öppen på helgerna nu och det är bara en vecka kvar till 1.a Advent. Borde känna mig lite stressad, byta gardiner,baka kakor och handla julklappar....En sak i taget. Eli och Rolf var på besök över dagen också det var trevligt, länge sedan jag såg dem nu. Pappa bodde hos mig Torsdag- Søndag. Han och Eric gjorde långa dagar i skogen. Slitna grabbar som låg i soffan varje dag när jag kom hem från jobbet. Lørdag kväll var det också dags för Rakfisksällskap hos Mimmi. Vi hade fem olika rakfiskar som vi bedömde.
Pi och Albin försöker att ta den Norska kulturen i sina hjärtan

Beito Campen under Beitosprinten 2013

Glada instruktörer i backen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...