torsdag 1 augusti 2013

Sista veckan I juli

Har besök av Årjängsmaffian och Lotta den här veckan. Full rulle. Stølen Bakeri på Beitostølen fick ett besök av fyra godisgrisar. Det var inte lätt att välja vad man ville ha!
Lyx problem 
Jag och Sofie var ute och fiskade här om dagen. Sofie drog upp fyra fina jag fick bara en;) Sen var jag och pappa ute och fiskade. Han lånade Sofies rapala och fick fyra fina öringar. Jag fick NOLL på mitt nya drag, fire tiger (fat)!
Dålig deal! 
Jordgubb och marängtårta på Stölen Bakeri

Chokladtårta och laxsmörgås

Gottegrisar

Kapten pappa


Girls gone fishing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...