torsdag 19 juli 2012

Festivalmode på fjället

Mode och mode, det gäller att klä sig varmt!
Det kommer säkert blir SKIT kallt på Vinjerock.
Jag har inte ens packat ner vinterkläderna i år, så det blir inga problem att hitta det jag behöver.
Dock blir det inga fancy Hunter stövlar utan jaktstövlarna och ullunderkläder. Eftersom jag inte ens äger några Hunter stövlar. Jag kastar väll ner en bikini men vattentemperaturen ligger säkert på 6-7 grader, inte direkt frestande. Sovsäck och dunjacka är nödvändigt men tar upp massa plats i ryggsäcken.
Jag längtar efter att få se Kaizers igen. Tjohoo!!! det blir 3.e gången jag ser dem, men de är ju så bra.
Och Den svenska björnstammen spelar direkt efter Kaizer i morgon kväll.  Första gången jag får chans att besöka Vinjerock så det ska bli spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...