fredag 1 juni 2012

Ja! Här sitter jag på verandan hos Mimmi och våndas över att jag har anmält mig på Det Norske Fjellmaraton i morgon. Vi har ett lag ifrån jobbet så det är visserligen kul. MEN....uff uff..;)
Idag har det snöat och varit sol kors och tvärs. Beitostölen fylls med springglada människor i alla fasonger. På SAS hotellet har Sport1 öppet en stor affär där man kan köpa allt man behöver och lite till för  träning. Jag tror jag nöjer mig med de kläder och skor jag har ;)
Tänk om jag tappar stafettpinnen, trampar på den och slår i huvudet å hamnar i diket????


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...