torsdag 10 maj 2012

Philadelphia

Idag fick jag se att det hade kommit en ny smak i ostdisken!
Succè?
Philadelphia+Freja= SANT
OMG jag tror att den kommer göra gott, godare. Cheescake med krämig mjölkchokladost på toppen.
Det får bli ett projekt efter semestern...
Som sagt en dag kvar tills semestern startar på riktigt. En bekant sa att temperaturen låg på ca 30*C de här dagarna, inte illa pinkat. Ser fram till at få trixa och fixa med nya kameran också. Därför kånkar jag mig mig Macen också.
I dag har Terje och TH varit på topptur, de skickade mig ett par bilder. Så snälla som de är.
Terje klar för tur, Valdresflya


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...