fredag 17 februari 2012

Tusen tack...



Jag vill bara tacka alla vänner och familj för uppvaktningen på min födelsedag.
Här kommer några bilder på en del av allt fina jag har fått.
Jag hade en kanon fin födelsedag/alla hjärtans dag.
Måndag kväll blev det middag med egen jagad hare. Tirsdagen efter jobb blev det snowboard körning med 12-15 andra vänner ifrån Beitostölen och jobbet. En härlig känsla att susa runt i backen med alla man känner =). Efter backen var det bestämt att vi skulle på Peppes pizza, och där fick jag mig en överraskning. Ballonger och musik i goda vänners lag, vi blev nog nästan 20 stycken till slut. Kram till alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...