torsdag 9 februari 2012

Maraton i Juni!

Ja då är det bestämt att vi ska springa Halvmaraton.
Eller rättare bestämt - halvmaratonStafett!
2. Juni är det Fjällmaraton här på Beitostølen och nytt för i år är att man kan som lag springa ett halvmaraton. Ascoolt!
Så jag och 3 andra från jobbet ska vara med, jag har betalat kontigenten idag på kr800,-
Det blir bara en sträcka på ca 5 km pr. person med start uppe på Valdresflya tror jag.
I fjol var det ca 2000 deltagare jag tror att det kommer vara med flera i år.

Det ska bli kul att tävla tillsammans tycker jag. Får hoppas att det är flera företag som ställer upp=) Anmäl dig här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...