måndag 27 februari 2012

Födelsedagsfest i Lia

Vi slog i hop våra födelsedagar och firade 90 år!
Jag och pappa...
Släkt och vänner samlades i hembygdsgården till en festmåltid.
Tack för alla som kom och tusen tack för alla presenter. Vi lyckades med konsten att få till ett gruppfoto. =)
Ja men då var det här hela skalan ( nästan)
Kusin Veronica med familj och kusinkidsen ( som inte är kids längre) Elin,Sebastian och Pontus
var inte med. Inte heller Astrid farfars syster. Men That's It på båda sidorna av min släkt =)
Fina mamma väntar på besökarna
Maten var fantastisk!
Trevliga bordsgrannar ;)
Så klart blev det gräddtårta, pappas favvis ;)
Gillar älgen helge som låg och tog igen sig mitt på tårtan.

2 kommentarer:

  1. Det var mycket trevligt... Synd bara att man inte kunde komma i tid...

    SvaraRadera
  2. Vi får ta igen det =) Vi borde träffa lite oftare tycker jag ;)

    SvaraRadera

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...