fredag 27 januari 2012

Snowboardtime

Tanken bakom den här bilden var att klippa och klistra i PS haha..
Men så långt har jag inte kommit.

Jäklar, jag har aldrig velat ut i backen istället för att sitta inne på kontoret och jobba.
MEN i morse...
Det har snöat i flera dagar och de som vet kallar det champagne puder.;)
I går på kvällskörnigen fick jag bästa upplevelsen på snowboard hitils. Massa djupsnö vilket gjorde att jag inte var rädd för att ramla och hämningarna försvann lite mer än vanligt. Helt perfekt...swosh...swoooosch....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...