fredag 20 januari 2012

Busy Thursday

Skattens HUS faktiskt....
Me and my Snowboard ;)

I går fick jag gjort mycket känner jag.
Först jobbade jag ett par timmar och efter det åkte vi till Fagernes.
Här träffade jag en mystisk fotograf som hjälpte mig att ta nya passfoton. Efter det blev det ett besök till Leira för att skaffa nytt skattekort.
Skattekontoret var fullt med folk. Det var bara en tant bakom disken som pratade engelska, efter en stund ropade de ut och frågade om någon kunde tala norsk! Svenska fungerade och jag fick gå före i kön =)) Men stackars folk...
Efter Fagernes tog vi med Dennis på en längdskidtur till Garli. När Dennis och Eric senare på dagen var ensamna hemma tog de av locket på foderlådan och hade kalas....
Under tiden var jag, Wiggo,Åge och Sofie i backen och åkte snowboard. Det är verkligen helt perfekt med snö i backen nu..
Efter kvällskörningen åkte vi till Mimmi och hon hade bakat scones. En

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...