tisdag 24 januari 2012

Alaska Huskyn Arian behöver ett nytt hem


Medelande från mina vänner på Beito Husky Tours
Deras söta och jätte snälla ledarhund behöver ett nytt hem...

Dette (Gutten til venstre) er ARIAN. Arian er min aller beste lederhund noensinne. I høst ble han skadet i poten sin, og etter lang tids pyssel og pill, bandasjer og dilldal er det bare å innse at Arian aldri kommer til å kunne prestere som før. Såret på foten til Arian kommer aldri til å holde til ordentlig hundekjøring. Men det vil holde seg fint hvis han får et roligere inneliv, med litt jevn trening. Arian trives best med andre hunder, og aller helst med tisper=) Jeg leter etter et koselig hjem til denne hjertegutten min. Arian er en gutt med stort hjerte og masse sprell. Jeg vil helst ha sjans til å kunne beholde jevnlig kontakt med ham og ønsker et semi-aktivt liv for ham videre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...