tisdag 31 januari 2012

24 timmar i Stockholm

Efter en fantastisk frukost på Radisson BLU Waterfron Hotell gick vi en promenad bort till Skeppsholmen. Här ligger också vandrarhemms-båten Chapmans förankrat.
Vid Skeppsbron fanns det tusentals av fjäderfän. Jag har aldrig sett så många svanar på samma plats. De är faktiskt ganskas stora =)
Första stoppet var Inka utställningen i Bergskammaren.
En storslagen utställning med skatter och guld ifrån Inka perioden.
Efter lunch hade jag möte med Sebben på hans kontor. ( TrendMaze)

Och äntligen...
På eftermiddag mötte vi upp Alex,Dafo och Gunnar på ett konditori och jag fick min efterlängtade Semla. ( och negerboll och Sarah Bernard OCH Kaffe latte)
Yam- Yam...
Kvällen avslutade vi på en Karaoke bar i centrum av Stockholm. Ölen kostade Kr29,- efter klockan 20.00. Vi var också med på en Musikquiz där vi kom på en godkänd 4e plats.

1 kommentar:

  1. Såg ut som det trevliga 24h i Stockholm, och en dag med strålande väder :)

    SvaraRadera

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...