torsdag 20 oktober 2011

Sjöjungfru på fjället


OJ, idag fick jag följa med Mimmi på Vattengympa.
Jag har aldrig varit på det förut så det var kul. Ett 10 tal brudar från Beitostölen som trampa vatten en timme. Kanske inte det jobbigaste jag ha gjort men det var trevligt, socialt =)
Tyvärr ingen magplask tävling men vi fick använda flytgrejer och gjorde avslappnings övningar på slutet det va gôtt!
Nu ser jag ut som ett russin mindre gôtt ;) Resten av kvällen får gå åt till tvätt,tvätt och mer tvätt...Phuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kaptein Bill av Maurvangen

Utställning i Kongsvinger 5 maj. Bill var inte imponerad av de andra hundarna. Han morrade lite om de skickade en kall blick åt hans håll. W...