tisdag 3 maj 2011

Stress...

Jag har så mycket jag måste komma i håg och göra den här veckan.
Hur ska jag bli klar med allt?
På torsdag åker jag till Årjäng och natt till fredag Landvetter. Har inte ens koll på när planet går.
Normalt har jag stenkoll på avgång,ankomst,incheck och allt....men nu har jag inte ens packat. klart. Det är spått 15 grader och regn!

Hundvakt är fixat. Eller hundvakter heter det väll...
Sofie,Mimmi och Wiggo. Galet mycket styr men jag vill ju inte att Eric ska vara hos vem som helst;). Jag hoppas att det går bra och att han inte blir till allt för mycket besvär.

  • Packa resväska till sol och bad (regn)
  • Packa mat och hundgrejer
  • Ut med sopor
  • Tömma kylskåp
  • Pass/pengar/biljetter
  • Vattna blommorna
  • Tanka bilen
  • Uppdatera GPS
  • Få klart alla jobbgrejer...(STOR PUNKT)
  • Ladda ipod med musik
  • ANDAS

2 kommentarer:

  1. Bra med lista :) Så klart du fixar allt innan det är dags att fara, det går nog på rutin tror jag. Ha en underbar resa, hälsa familjen så hörs vi när du är tillbaka igen och styr upp nästa komihåglista. Eller denna funkar väl då också förresten. Saknar dig, kram

    SvaraRadera
  2. Hihi...ja kanske listan funkar till italien också?
    Fast det är ett par saket jag skall lägga till den ;)

    SvaraRadera

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Kautakeino

Ja vi har bokat en helg till Kautakeino. Någon åker till Spanien och någon väljer att åka till Nord Norge… VG skriver att det är nu -34 grad...