Yaya's Restaurant



Jag hade hört så mycket bra om Yaya's Restaurant .

Nu fick jag tillfälle att själv besöka en av dem när jag var i Oslo förra helgen.
De har tre olika restuaranter i Oslo. Vi besökte den som vi fick höra var den bästa av dem.
Den ligger på Majorstuen. Servitörerna var klädda i bechwear och såg ut som att de var direkt importerade ifrån en strand i Thailand. Korta shorts och flipflops....
Det var kallt och rusktigt ute så stämningen och maten inne på Yaya's gjorde gott =)
Utanför entrén

Det var varmt och riktigt, riktigt god mat där inne. Den här restaurangen påminner mig om Koh Phangan i Stockholm. Det är precis samma koncept, nästan. Jag tror Koh Phangan startade tidigare =)Det är dock min favorit restaurant i Stockholm ;)Det är ett MÅSTE om man har vägarna förbi.
Till efterätt blev det frityrstekt banan med vaniljglass...
Vårat lilla bord =)Väldigt varmt och relax var det i alla fall =)

posted under , , , |

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Gadgeten innehöll ett fel

Beitostølen just nu

Translate my blogg

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

Besökare