Snart semester

Jag ska på semester tillsammans med mor,far och Ulla.
Det är faktsikt inte så länge kvar tills vi åker. Typ 2 veckor.
Jag brukar vara väldigt strukturerad och packa minst två veckor innan avresa.
Men inte den här gången...
Ja..ja det ordnar sig;) Har bara inte haft tid! Resfebern kommer nog smygande nästa vecka kan jag tro. Vi ska till Kreta och bo på ett all inclusive Hotell. Hur gôtt som helst...=)
Hotellet. Det står att de har ett träningsrum. Det låter bra tycker jag! Hoppas så klart på sol också.
Och gissa om jag ska äta fetaost och oliver...Yam-Yam!

Hotellets pool

Grekisk sallad....

posted under |

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Gadgeten innehöll ett fel

Beitostølen just nu

Translate my blogg

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

Besökare