onsdag 27 april 2011

Snart semester

Jag ska på semester tillsammans med mor,far och Ulla.
Det är faktsikt inte så länge kvar tills vi åker. Typ 2 veckor.
Jag brukar vara väldigt strukturerad och packa minst två veckor innan avresa.
Men inte den här gången...
Ja..ja det ordnar sig;) Har bara inte haft tid! Resfebern kommer nog smygande nästa vecka kan jag tro. Vi ska till Kreta och bo på ett all inclusive Hotell. Hur gôtt som helst...=)
Hotellet. Det står att de har ett träningsrum. Det låter bra tycker jag! Hoppas så klart på sol också.
Och gissa om jag ska äta fetaost och oliver...Yam-Yam!

Hotellets pool

Grekisk sallad....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...