torsdag 10 mars 2011

Jag, Pappa och Sofie på Hundspannstur med Beito Husky Tours

Vår ledarhund Sanuk och hennes bror.
Det var jag, Sofie, Pappa, Niklas och en Houger i från Island.
Efter en introduktion i hur man behandlar själva spannet fick vi hämta hundar och sätta fast dem. 6 hundar på varje spann. Här på bilden är det jag och Sofie som kommer farande ;)
En liten paus på isen. Alla hundarna var så söta att jag vill ta med dem hem.
Tror inte att Eric hade gillat det dock ;)

Niklas har full kontroll =) på alla de 31 hundarna. Det planläggs valpar inom en snar framtid i hundgården. DET ser jag fram till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Hund på rymmen

I går efter jobbet lagade vi (läsa Wiggo) middag. Efter middagen tog vi med hundarna på promenad. Jag hade sett lite tidigare på dagen att d...