Jag, Pappa och Sofie på Hundspannstur med Beito Husky Tours

Vår ledarhund Sanuk och hennes bror.
Det var jag, Sofie, Pappa, Niklas och en Houger i från Island.
Efter en introduktion i hur man behandlar själva spannet fick vi hämta hundar och sätta fast dem. 6 hundar på varje spann. Här på bilden är det jag och Sofie som kommer farande ;)
En liten paus på isen. Alla hundarna var så söta att jag vill ta med dem hem.
Tror inte att Eric hade gillat det dock ;)

Niklas har full kontroll =) på alla de 31 hundarna. Det planläggs valpar inom en snar framtid i hundgården. DET ser jag fram till ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Gadgeten innehöll ett fel

Beitostølen just nu

Translate my blogg

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

this widget by www.AllBlogTools.com

Besökare