söndag 13 mars 2011

bareKos


Stine firade sin födelsedag i torsdags på bareKos. Vi var ett ganska stort gäng och pappa var på besök. Det blev god mat och god dricka =) Perfekt!
Havets triologi till förrätt. Jag har bestält det varje gång jag varit här.
Kanske lite tråkigt av mit att inte pröva något nytt men det är så gott med pilgrimsmusslor.
And till huvudrätt.
Lite otippat faktiskt. Jag brukar aldrig beställa fågel till huvudrätt.
Men det var väldigt gott.

Choklad i tre olika kombinationer till efterätt.
Jag hatar ( jag vet hatar är ett starkt ord ; ) när de inte har choklad på efterätts menyn.
I dag fick jag choklad i tre varianter. Först en Brownie sedan vitchokladglass och till sist en tryffel. Brownien var helt okej. Glassen var kreativt och man kände direkt att det var vitchoklad. Tryffeln till sist skulle enligt mitt tycke och smak varit gjord på en mörkare choklad =) Men det var väldigt gott ;)

-Yam-Yam!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej skriv gärna några rader till mig.
Det är så trevligt att få en lite hälsning

Isfiske och silver

Isfiskartävling på Miron. Här var det full rulle hela lördagen med stora och små isfiskare. Tävling i kastspö för barnen med indelning i frå...